Translate

2 Mayıs 2014 Cuma

Mutfak Yenileme

 Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım. Baktım da en son postumu kayınpederimin hastalığını öğrendiğim gün atmışım. Zor bir hastalık dönemi geçiriyoruz. Bu dönemde böyle bir işe kalkışmak saçma gibi görünse de yalnız kaldığım geceler beni oyaladığı için çok severek yaptım doğrusu. Hemen bitmesi gerekmediği için hem yaparken kolay oldu hem de kafamı dağıttı beni herşeyden uzaklaştırdı.
 Uzun zamandır mutfak dolaplarını boyamak istiyordum. Bunlar eski koyu renkli halleri. Ben de beyaza takmıştım kafamı. Barış uğraşma komple değiştirelim dese de ben önce kendim uğraşmak istedim. Sonuçta biraz boya biraz da zımparaya baktı.
 Beyaz istediğim için önce biraz internetten dolandım en uygun boyayı bulmaya çalıştım. İnternetten edindiğim bilgiler ve boyacının tavsiyesi üzerine Polisan anti-aging x1 kullanmaya karar verdim.
 Fırçam sıradan ince rulo bir de zımpara aldım ama bu işte profesyonel olmadığımdan ne kaç numara olduğuna baktım ne de şimdi hatırlıyorum.
 Önce zımparalama işlemi sonra iyice temizleme ve sonra boyama. Boyama işleminde Dodik hanım yardım etti sağ olsun.
 Ben boyayı satın aldığım yerdeki beyefendinin söylediğinin tam tersine sulandırmadan kullandım. Ama boyayı aldıktan sonra fazlasını sıyırdığım için sanırım yine de 5 kat kullandım ancak içime sindi.

 



 En çok zorlandığım kısım fincanların ve baharatlıkların durduğu raflar oldu. o kısımlarda da yine hem rulo hem de ince küçük fırça kullandım.

 Son olarak beyaz seramik üstü çiçekli kulplarla (Koçtaş) dolap boyama işlemini bitirdim.
Ben verniklemedim. Dolapla bir kere de silindi hiçbir bozulma olmadı. Memnunum aklında olanlara tavsiye ederim. Açık renk dolapla sanki mutfak büyümüş gibi oldu.

6 yorum:

  1. Çok hoş bir değişim olmuş.emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Tabiat annem,
    canım benim ne marifet bu, nefis olmuş ellerine sağlık. Bu arada çok geçmiş olsun umarım kayınpederin iyidir. Allah şifa versin.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Feyza hanım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Nur ablacım,
    teşekkür ederim. Kayınpederimin rahatsızlığı devam ediyor. Teşekkür ederim. Sevgiler bendende.

    YanıtlaSil
  5. süper oluş valla zeytine de bravo :)

    YanıtlaSil
  6. HARİKA OLMUŞ BENDE BÖLE YAPACAĞIM ESKİ MUTFAK DOLABIMA

    YanıtlaSil