Translate

15 Ekim 2012 Pazartesi

Geri Dönüşüm-Renkli Kutular

Geçen sene Doğa'nın odasını ders çalışabileceği bir oda haline getirirken ilk kez denemiştim kutu kaplamayı. Nezih'ten aldığım normal kap kağıdı ile 3 farklı boy kutu kaplamıştım.
Geçenlerde halamda kutu kaplamaktan bahsedip "ben hep attım insanlar nasılda kaplayıp kaplayıp kullanıyorlar "diyince,dur dedim evde bekleyen kutuları da  halama kaplayayım. 

 Bu iki kutuyu kaplarken yine kırtasiyeden aldığım kapları kullandım ama bu seferkiler kendinden yapışkanlı kaplar.Ben birbirine uygun 2 renk seçtim.Biri düz mor,diğeri minik çiçekli.
 Bu kaplar kendiliğinden yapıştığı için hem iyi hem kötü aslında.Kenarı köşesi iyi yapışmadı çirkin oldu gibi derdi yok. Ama yine kendinden yapışkanlı olduğu için yavaş yavaş kat vermeden ve hava bırakmadan yapıştırmak gerekiyor.
 Desenli olan hatalrı daha az gösterdiği için benim favorim o oldu.Ama tek  desenli ya da tek  sade olmasındansa  iki renkli daha hoş oldular sanki.

Sahibine teslim edildiler.Güle güle kullanılır umarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder