Translate

2 Ocak 2013 Çarşamba

2013 İlk Yazısı

Evet hızlı bir giriş yapıp sonra tekrar durdum sanmayın :) Kararlıyım bu sefer bu bloğu yazacağım :)
Öncelikle bu yazıyı okuyan herkese mutlu yıllar diliyorum.Gönlünüzden geçen her ne ise yeni yılda gerçekleşsin umarım.
Geçen senenin son haftaları oldukça yoğundu benim için.Bir taraftan iş yerinde yeni düzenlemeler yapıyoruz.Tomarla yeni form hazırlandı.Fiyatlar, formlar,analizler derken oldukça koşturduk.Bir taraftan sınıf annesiyim ben hem yılbaşı hazırlıkları, hem yerli malı haftası kutlamaları organizasyonlar davetiyeler,pasta börek,konuklar, partiler derken 2012 yi koştura koştura kapattık.Şükür.
2013'e annemlere davetliydik :) .Vallahi dolayısıyla evde ne pişirsem derdi koşturması olmadı.Canım annem(bütün annelere Allah uzun ömürler versin.Aramızdan ayrılanlar ise nurlar içinde yatsınlar)tüm anneler gibi elimi sıcak sudan soğuk suya sokturmadan kutlattı bu sene yılbaşını :)
Hal böyle olunca bende yılbaşı pastasını bari yapayım dedim.Daha önce Doğa'nın doğum gününde kullandığım şu muhteşem tarifi kullanarak yaptım yeni yıl pastamızı.


 Elimde sadece pembe siyah ve beyaz şeker hamuru olunca ortaya bu çam ağaçlı kardan adamlı pasta çıktı.Aslında aklımdan neler neler geçmişti.
 Onca koşturmanın arasında farklı renkler almaya fırsatım olmadığı için sınırlı imkanlarla hayal gücümüz bu kadar çalışabildi :)
Herkese yeniden mutlu yıllar diliyorum.Bir sonraki yazıda size iş yeri için hazırladığımız geri dönüşüm çam ağacımızı göstermek istiyorum.

Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder