Translate

11 Ekim 2012 Perşembe

Bak Ben Ne Yaptım

Blog dünyasına kızımın bloguyla başladım ve hala sık olmasa da devam ediyorum yazmaya.Sonra "Gizli Bahçe" macerası başladı.Çok güzel dostlarım oldu bu blog sayesinde.Ama zamanla yazmamaya başladım. En son çok sevgili bir ablamızı kaybedince onun kaybı üzerine yazacak çok da anlamlı bir şeylerde bulamadım doğrusu.Sanırım "Gizli Bahçe" macerası sona erdi.
Bu bloğu açmayı ise uzun zamandır düşünüyorum.
Geçen senelerde 3 arkadaş ortaklaşa bir proje hayata geçirdik.Ben çok keyif aldım.Eminim diğer 2 arkadaşımda aynı keyfi aldılar.Ama öyle ya da böyle yürümedi.Kapattık.Ben ise bu projeden sonra kendime gerçekten yıllardır aradığım hobiyi bulmuş oldum :)
Hobilerle aram iyi değildi benim.
Ahşap boyadım
Cam boyadım
Boncuk dizdim.
Bunların hepsi insanları rahatlatırken bende gerginliğe sebep oluyordu doğrusu :)
Ama kumaşlar,boncuklar,kurdelalar,ipler,keçeler onları çok seviyorum.
Aralarına daldığımda saatle geçip gidiyor ve ben kendimi kaybediyorum aralarında.
Yolun çok başındayım elbette ve internet de benim en büyük yardımcım. Bloglar ve videolar sayesinde kör topal ilerliyorum.Fırsat buldukça elbette.
Yaptıklarımı hep resimleyip arşivliyorum.Belki birilerine fikir olur.Ya da ben dönüp bakarım neler yapmışım diye.Yavaş yavaş başlayalım o zaman.

2 yorum: