Translate

16 Kasım 2012 Cuma

Doğum Günü Pastası


Bu sene Monsterhıgh çılgınlığına bizde Doğa hanım sayesinde katıldık :)
Doğum günümüz 9 Kasım.
Doğa hanım cumaya geldiği için o akşam arkadaşlarımla kutlayamam dedi.Bizde Cuma akşamını ananneler , babanneler , kuzen ve bir yakın arkadaştan oluşan küçük bir partiyle kutladık.Bu sene doğum günü pastasının şeklini internetten seçti.(adresi bulamadım bulunca ekleyeceğim)Bende şu adresteki muhteşem tarifi bulunca kendim yapacağım pastayı diye tutturdum.Ama tarif hakikaten muhteşem ve Ayşe hanımın hem resimleri hem de anlatımı harika. Sonuçta Cuma akşamı için ortaya çıkan pasta aşağıdaki gibi oldu.Ben 26 cm'lik kalıp için tarifi olduğu gibi uyguladım. 9 büyük 3 çocuk yedik ve oldukça büyük bir miktarda arttı.




Cumartesi 10Kasım o gün kutlama olmaz dedi,böylece doğum günü kaldı 11 Kasım Pazar'a. 11 Kasım Pazar evde 9 kız ve anneleri ile kızlar partisi yaptı Dodik hanım :) o gün için tarifi 1,5 katı oranıyla hazırlayıp fırın tepsisinde hazırladım ve aşağıdaki gibi bir pasta çıktı ortaya. 


Diğer parti hazırlıkları bir sonraki postta :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder