Translate

10 Ocak 2013 Perşembe

Bebek Kapı Süsü-Aydede










Bu kapı süsü sanırım şimdilerde  internette en popüler kapı süslerinden biri.Geçen Eylül başı doğacak bi danecik yeğenimiz (Altan'ımız) için internette ne yapsam ne yapsam diye dolanırken(şimdi arıyorum arıyorum hangi blog olduğunu bulamıyorum) yine yeni doğan yeğeni için bu kapı süsünün köpeklisini yapmış şeker bir blogda görmüş ve ben bunu yapayım demiştim.
Yapınca da resimleyip anneye göndermiştim resimlerini.(İyikide öyle yapmışım çünkü yapıp hediye ettiklerimi fotoğraflamadığım için şimdi neler yapmıştım bulamıyorum)


Ben kalıbını ikeadan aldığım kocaman bir kase ile çıkarmıştım.Makine dikişi ile kenarlarını kapatıp içini boncuk elyafla doldurmuştum.Üzerindeki kalpler öyle kalıpla falan değil el yordamı ile kesilmişti :)
Minik ördekte Altan'ı temsil ediyor :)))
Arka tarafına kurdela eklemiştim kapıya kolay takılsın diye.
Hatırlayabildiklerim bunlar.Şİmdi kullanıyor kuzu Güle güle kullansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder