Translate

26 Nisan 2013 Cuma

Ayakkabı Çantası-Geri Dönüşüm

 Bir haftadır evde hasta yatıyorum.İnanılmaz bir boğaz ağrısı ve kırgınlıkla resmen yatağa yapıştım.Bugün yavaş yavaş gözüm açıldı :)
Bende uzun zamandır yazamadığım bloğuma hazır başka işlere gücüm yetmezken azcık eklemeler yapayım dedim.
Bu yukarıdaki  çanta uzun zamandır evde duruyordu.Geçenlerde içi boşalınca önce bir atayım dedim.Sonra vazgeçtim.
 Keçelerle üstünü süsleyip ayakkabı çantası olarak hazırlamaya karar verdim.Aslında öyle çok günlere falan giden biri değilim.Dolayısıyla da gün ayakkabım yok.Ama olur ya birgün biryere ayakkabı götüresim gelir ;) ya da gün ayakkabısı taşıyan biri beğenir ben de ona hediye ederim :)
 Torbanın her iki yüzünde de aynı yazı olunca iki yüzü de kapatmak gerekti.İki yüzde de aynı şekil olmasın istedim.Bir yüzüne renkli bir baykuş diğer yüzüne cici bir kuş kondurdum.Yatay şekilde kapatmak gerektiğinden uzunca birer dal yaptım altlarına. Üst taraftaki dikişi söküp biraz daha aşağıdan tekrar dikerek kurdelaya geçecek yer açtım.

 Bu minik bay kuşun yakın hali
Bu da cici yeşil kuş :)

2 yorum:

  1. Güzel blog !!! Kolay gelsin

    Tıp
    dersleri

    YanıtlaSil
  2. e bundan makyaj cantası ya da ilac cantası falan da olur ki.. güne gitmesen de olur yani seker. bu tip cantalar her daim ihtiyac ve kullanisli :)

    YanıtlaSil