Translate

7 Kasım 2013 Perşembe

Etamin Yastık-Geri Dönüşüm

 Bu etamin işlemesi halama ait.Halam çocukken :) işlediğini söylediğine göre nerden baksanız 40 senesi var."Sen nasılsa birşey yaparsın" diye bana teslim edilen bu etamini uzun zamandır kıyı bucak saklıyordum çünkü ben eskiyi çoook severim.
 Ne yapsam ne yapsam diye düşündüm.Bu aralar mecburiyetten de evde olunca döktüm kumaşları ortaya.Kırmızı pötikare kumaşla çerçeve yapmaya karar verdim
 Arkası için siyah kumaş kullanmaya karar verdim.
 İçine içlik yapmadım.Çünkü zaten çok büyük bir yastık olmadı.Dolayısıyla ancak süs yastığı olarak kullanılabilecek durumda.Bu yüzden dört bir tarafını dikip ucundan bir kısmını açık bıraktım.İçini boncuk elyafla doldurup elimde kapattım.
 Asıl sahibine hediye etmeyi düşünüyorum.Ne de olsa asıl emek onun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder