Translate

7 Kasım 2013 Perşembe

Hırkadan Paltoya




Geçen sene anannemiz kocamaaan ama gerçekten kocaman bir hırka örmüştü Doğa için şapkalı falan oldukça da kalın birşey.Ama büyük olduğu için geçen sene dolap bekledi.Bu sene KOZA bu hırkayı görünce içine bir polar dik süper palto olsun diyince hemen kolları sıvadım.
Turuncu düz renkli polar aradım bulamadım.Desenli almaya karar verdim.Paltoyu kullanarak ölçüyüde biraz dikiş payı düşünerek Fer.Hat G.Öç.ER li kalıbımı hazırladım  :))   (bol reklamlı gazete kağıdı)


Bir kalıp sırt kısmı için bir kalıp ön yanlar için hazırlayıp kumaşı kestim.Önce makine ile astar gibi poları birleştirdim.Daha sonra kenarlarını kıvırıp hırkaya toplu iğnelerle tutturdumve makineden çektim.

Kol kısımları hariç oldukça kolay oldu.Ancak kollar kalın olduğu için makinenin ayağını biraz zorladı.Ama gerçekten bir palto edası geldi hırkanın üstüne.Yalnız sanırım hala biraz büyük :) Seneye ancak.
Olsun hazır oldu hiç değilse ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder